کوچولوی باهوش
 
درباره وبلاگ


دوستان عزیز و یاران صمیمی به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 36817
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



كد موسيقي براي وبلاگ

سامان من
سرگرمی - اس ام اس - معما




سه برادر ۲۴ (بیست وچهار)سیب را بین خودبه این ترتیب تقسیم کردند که هرکدام به تعدادسال های سن سه سال قبل خود صاحب سیب شدند. برادر کوچکتر ُکه سهم کمتری گرفته بود با استفاده از هوش خود به برادرانش پیشنهاد کرد که سیب های خود را به این ترتیب مبادله کنند او گفت:

من نصف سیب هایم را برای خودم نگه میدارم و نصف دیگر رابین شمابه طور مساوی تقسیم می کنم بعدباید برادر وسط همین کار را بکند یعنی نصف سیب هایش را برای خود نگه دارد و بقیه را بین من و برادر بزرگ به طور مساوی تقسیم کند. در آخر برادر بزرگتر هم همین کار را می کند .

برادر های بزرگتربا پیشنهاد برادر کوچکتر موافقت کردند در نتیجه تعداد سیب های هر سه مساوی شد !

برادرها هر کدام چند سال داشتند؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 20:33 ::  نويسنده : محمدرضا